دستگاه ال ای دی نور درمانی 7 رنگ led facial mask

ویژگی‌های محصول:
  • برند: Led
  • مناسب: سالن زیبایی
  • کاربرد: جوانسازی، روشن کننده، چین و چروک و...
  • ساخت: کره جنوبی

6,800,000 تومان

ناموجود

  • تحویل اکسپرس و سریع
  • تضمین بهترین قیمت
  • ضمانت اصل‌بودن کالا
  • ارسال به سراسر کشور
  • پرداخت در محل
  • پرداخت در محل

نقد و بررسی اجمالیدستگاه ال ای دی نور درمانی 7 رنگ led facial mask

_با 7 نور متفاوت و بسیار کاربردی

_بازگرداندن انعطاف پذیری به پوست صورت

_یکی از بهترین ماسک های رفع مشکلات پوستی

_طراحی تونل مانند، با کیفیت فوق العاده بالا

دستگاه  ال ای دی نور درمانی 7 رنگ

ویژگی ها و مزایا:

_دارای بخور یا اسپری گرم و سرد

_ماسک LED کلکسیونی از تجهیزات مورد نیاز جهت درمان انواع مشکلات پوستی

_با 7 نور متفاوت و بسیار کاربردی

_بازگرداندن انعطاف پذیری به پوست صورت

_یکی از بهترین ماسک های رفع مشکلات پوستی

_طراحی تونل مانند، با کیفیت فوق العاده بالا

_موثر برای از بین برنده آکنه، لکه، کک و مک، تیرگی

معرفی دستگاه ال ای دی نور درمانی 7 رنگ:

LED، دارای اسپری گرم و سرد، جهت مراقبت از پوست و زیبایی، برای جوان سازی پوست و رفع جوش آکنه می باشد. این دستگاه با بهره گیری از فوتوتراپی مدرن، به عنوان یک تکنولوژی جدید وارد صنعت مراقبت از زیبایی شده است.

ویژگی منحصر به فردی که قابلیت خاصی را در اختیار سالن های زیبایی و کلینیک های حرفه ای در زمینه پاکسازی پوست و فیشیال در اختیارشان قرار می دهد.

ماسک تونلی ال ای دی 7 رنگ با اسپری گرم و سرد، مدل 2021 دارای 7 نور درمانی با طول موج های متفاوت می باشد که برای نور درمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

تعریف نور درمانی رنگ ها:

ال ای دی قرمز: نفوذ تا عمق 1-6 میلی متر پوست (طول موج 635 نانومتر): این رنگ می تواند تا عمق 1-6 میلی متری به داخل پوست نفوذ کند. منافذ ها جای زخم ها را بهبود بخشد، لکه های تیره را سفید و در کل وضعیت پوست را بهبود بخشد.

دارای تاثیرات ضد التهابی و ضد دردی می باشد. بهبود روند جریان خون و آسیب های پوستی مانند اسکارها و چین های دوران پیری و در نهایت جوانسازی پوست.

دستگاه  ال ای دی نور درمانی 7 رنگ

ال ای دی سبز: نفوذ تا عمق 0.5-2 میلی متر پوست (طول موج 560 نانومتر) ترمیم پوست صورت و بدن و اثر ضد آلرژیک. عملکرد اصلی آن کنترل ترشح روغن از پوست های چرب، بهبود پوست حساس و سفت شدن و بستن منافذ پوست است. حین استفاده از این رنگ حتما باید از محصولات مراقبتی پوست استفاده نمود.

دستگاه  ال ای دی نور درمانی 7 رنگ

نور زرد: نفوذ تا عمق 1 تا 2 میلی متر پوست این ماده می تواند به طور موثر علائم قرمزی، اریتم و رنگدانه های پوستی را بهبود بخشد. حذف کک و مک، رفع التهابات پوستی (که عمدتا در سالن های زیبایی و آرایشی استفاده می شود).

این رنگ همراه با نور قرمز برای تسکین و درمان درماتوز آلرژیک اثر بسیار واضحی دارد و باعث کاهش لکه های پوستی، مهار ملانین و از بین بردن کک و مک ها می شود.

 

نور آبی: نفوذ تا عمق 1 میلی متر پوست (415 نانومتر) تأثیر فوق العاده ای در آرام کردن پوست های آلرژیک، ترمیم آکنه و سرکوب باکتری های پوستی دارد.

در ال‌ ای‌ دی درمانی با نور آبی، روی غدد سباسه تمرکز می‌شود، این غدد که با عنوان غدد چربی پوست شناخته می‌شوند در زیر فولیکول‌های مو قرار دارند.

غدد سباسه برای چربی‌رسانی به پوست و مو ضروری هستند و از خشکی آن‌ها جلوگیری می‌کنند. البته این غدد می‌توانند بیش فعال شده و موجب پوستی چرب و ایجاد آکنه شوند. از لحاظ علمی نور آبی می‌تواند روی این غدد تأثیر گذاشته و از میزان فعالیت آن‌ها بکاهد، در این صورت شما شاهد کم شدن جوش‌های آکنه‌ای خود خواهید بود.

نور آبی همچنین می‌تواند باکتری‌های ایجاد‌کننده آکنه در زیر پوست را نابود کرده و به درمان جوش‌های آکنه‌ای شدید از جمله کیست‌ها و گره‌ها کمک کند.

دستگاه  ال ای دی نور درمانی 7 رنگ

نور نارنجی: نفوذ به عمق پوست سرعت بخشیدن به متابولیسم بافت فعال پوست، تجزیه لکه ها، بهبود خطوط ریز و از بین بردن شلی پوست. نور آبی اغلب به همراه نور قرمز به منظور کمک به درمان آکنه، کاهش جای زخم و بهبود التهاب استفاده می‌شود.

براساس تحقیقی در سال ۲۰۱۸ بر روی حیوانات مشخص شد که، نور نارنجی می‌تواند باعث بهبود سوختگی‌های درجه سه پوست نیز شود.

دستگاه  ال ای دی نور درمانی 7 رنگ

نور بنفش: به عمق 1-2 میلی متری پوست این نور ترکیبی از فرکانس دوتایی نور قرمز و نور آبی است. اثر این دو نور به ویژه در درمان آکنه چشم گیر است.

دارای خاصیت آنتی باکتریال محدود که در از بین بردن باکتری های باسیل که عامل ایجاد کننده جوش و آکنه هستند بسیار موثر است.

از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز به وجو می آید که باعث از بین بردن آکنه و اُسکار های روی آکنه می شود. به تقویت پوست تضعیف شده می پردازد و پوست را از حالت شلی در می آورد.

دستگاه  ال ای دی نور درمانی 7 رنگ

مکمل کلسیم: نفوذ به عمق پوست بهبود زبری پوست، تقویت ایمنی پوست، بهبود قرمزی و التهاب پوست. باعث افزایش متابولیسم سلول های پوست شده و فعالیت آن ها را افزایش می دهد.

دستگاه  ال ای دی نور درمانی 7 رنگ

 

توضیحات تکمیلی

برند

Led

مناسب

سالن زیبایی

کاربرد

جوانسازی، روشن کننده، چین و چروک و…

ساخت

کره جنوبی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستگاه ال ای دی نور درمانی 7 رنگ led facial mask
  • photo_2020-12-30_23-30-38 (2)
  • led-
  • images (1)
  • photo_2020-12-31_00-24-14
علاقه مندی 0
مقایسه